Vacature

Medewerker Warehouse logistiek & Customer Support scaleup (and so much more)!

 
 

What's in it for you?

  • De leukste werkgever die je ooit hebt gehad (beloofd)

  • Voldoende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden (Wij groeien, groei mee)

  • Gezellige teamuitjes (lasergamen, barbecueën en/of de stad in)

  • Vrijdagmiddagborrel met biertjes (ook alcoholvrij) en hapjes

  • Een uitgebreide lunch met alle collega’s geregeld door Trunkrs

  • Een full time baan

  • De basis goed geregeld (marktconform salaris, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding)

Who are you?

  • Een leuke enthousiaste flexibele collega

  • In het bezit van een mbo- of hbo-diploma

  • Eventueel ervaring in een soortgelijke functie

  • Ervaring in de klantenservice is een pre

  • Ervaring in een logistieke omgeving is een pre

  • Kan goed overweg met Microsoft Office en bereid hier verder in te leren

We present: A total day at Trunkrs. In deze functie werk je afwisselend overdag en ’s avonds. Je werkt van 09:00-17:00 uur of van 13:30-22:30 uur. 

09:00- Je komt binnen, pakt een bak koffie en groet je collega’s. Het is een klein team, dus je kent iedereen.

09:05- Je gaat aan de slag met het verwerken van de retouren. Retouren zijn zendingen die om een bepaalde reden weer terug naar de afzender (de webshop) moeten. Je bent zo gestructureerd dat al jouw collega’s in de systemen overzichtelijk kunnen terugvinden wat er met de zending moet gebeuren.
Ook ga je aan de slag met het verwerken van de exceptions. Dit zijn zendingen die de vorige dag niet in het sorteerproces verwerkt konden worden. Aan jou de taak om dit vliegensvlug te doen, zodat deze zendingen vandaag wel in het sorteerproces verwerkt kunnen worden.
Om hoeveel zendingen gaat dit? Geen idee. Je bent flexibel en kunt daar goed mee omgaan, want, elke dag is anders.

11:30- Stilte voor de storm; je checkt je mail, doet wat administratie en beantwoordt wat vragen van klanten.

12:00- Je luncht met al je collega’s. Tosti’s, sla, een gekookt eitje of een lekker waterijsje. Liever wat anders? Roep het en het wordt besteld! YES, je leest het goed. Je hoeft niet je eigen lunch mee te nemen.

12:30- Tijd voor de set-up van het sorteerproces. Jij gaat ervoor zorgen dat de lijsten voor de chauffeurs gereed zijn en dat onze portier deze in handen heeft voordat de eerste chauffeurs er zijn. Ook zorg je ervoor dat alle sorteerkarren met bijbehorende nummers op de juiste manier staan opgesteld.

13:30-15:30Nu gaat het beginnen. De busjes met alle pakketten komen binnen. De chauffeurs nemen zendingen mee die de vorige avond niet geleverd konden. Aan jou de taak om deze not-delivered zendingen opnieuw in het proces te verwerken, zodat deze even later weer meegegeven kunnen worden aan de chauffeur. Ook neemt de chauffeur zendingen mee die retour moeten worden gestuurd naar de afzender. Jij zorgt weer voor een geweldige administratie. Gelukkig ben jij snel, hands-on en flexibel, zodat die ene buurvrouw haar cadeau vanavond nog krijgt.
Andere taken die in dit tijdslot gedaan moeten worden zijn het sorteren van de zware en kleine pakketjes. Deze kunnen niet op de lopende band. De pakketjes moeten worden gescand en gesorteerd. Deze taken voer je uit samen met jou collega’s in het warehouse.

15:30-16:30Onze tweede sorteerronde gaat beginnen. Voor regio Centrum Nederland doen wij een tweede sorteerronde voordat onze chauffeurs op pad kunnen. Ondertussen ben je even in gesprek met een chauffeur, je spreekt er eentje aan (omdat hij zijn Trunkrs shirt niet aan heeft) en zorgt voor een geweldige ondersteuning van dit proces.

16:30-17:30De chauffeurs van de tweede sorteerronde zijn de pakketten in hun auto aan het inladen. Aan jou de taak om ook dit goed te ondersteunen. We willen natuurlijk dat de chauffeurs zo snel mogelijk de weg op kunnen om de pakketten te gaan bezorgen! Gelukkig ben jij flexibel, want er komt een chauffeur wat later binnen. Jij neemt even de portier functie over en zorgt ervoor dat de chauffeur het terrein op kan.

17:30-22:30 Heb je avonddienst? Leuk! De chauffeurs zijn nu op de weg om de pakketten te bezorgen. Hebben zij een vraag? Dan komen ze bij jou terecht. Tijdens een avonddienst versterk je ons Customer Service team. Naast de chauffeurs, bellen bijvoorbeeld ook de webshop en de consument je op. Gelukkig ben jij problem solving en weet je iedereen tevreden te stellen.

Is there a match with Trunkrs? 

Zoals we een awesome experiencebieden voor onze klanten, ontvangers en partners doen we dit ook voor elkaar intern. We helpen elkaar waar nodig en zijn bereid een stap extrate zetten. We worden niet gemotiveerddoor geld of bonussen, maar door het samen werkenaan de groei van Trunkrs. We zitten er bovenopals dingen gedaan moeten worden en nemen ownershipover ons eigen werk. We zijn snelen flexibel, want in een start-up is er continu verandering. We lerenvan onze fouten en zoeken overal mogelijkheden om ons te blijven ontwikkelen. We delen kennismet elkaar en staan open voor ieders (stagiair of CEO) ideeën en feedback.


Ready to ride with us?

Mail naar Brenda@trunkrs.nl met je CV en motivatie!