Goede bezorgservice maakt totale winkelervaring van je klant een succes

BlogTrunkrsKim_2.jpg

Kim (26) kwam eigenlijk puur bij toeval in aanraking met de bezorgservice van Trunkrs. Het begon allemaal toen zij en haar vriend buizen bestelden bij een webshop voor ventilatiematerialen. Waar deze ontmoeting uiteindelijk toe leidde, vertelt Kim zelf.

“Op de webshop zagen we de mogelijkheid om onze bestelling diezelfde dag nog geleverd te krijgen voor een klein bedrag”, vertelt Kim. “En omdat het die dag super warm was, leek het ons een goed idee om niet zelf met de materialen te hoeven sjouwen. We hadden onze bestelling ‘s ochtends rond 11.00 uur geplaatst en we hadden zoiets van, 'al leveren ze het morgen, ook prima.' Na het afronden van onze bestelling kregen we al snel een vriendelijk mailtje van Trunkrs, waarin stond dat ze onze bestelling nog die avond tussen 17.00 en 22.00 zouden brengen en hoe laat ze ongeveer bij ons dachten te zijn. We waren echt blij verrast dat alles zo snel en soepeltjes verliep. En inderdaad; op het beloofde tijdstip ‘s avonds om 19.30 belde een super enthousiaste, leuke nette jongen aan, met ons pakket. Hij nam echt de tijd om het pakket netjes aan ons te overhandigen. Ik was helemaal enthousiast over hoe het hele proces van aankoop tot bezorging verlopen was qua communicatie en updates. Dus toen mijn vriend zei: ‘ik pak het pakket uit, dan kan de doos bij het oud papier’ riep ik: ‘nee wacht, op die doos staat wie het pakket gebracht heeft en ik wil zien wie dat zijn!’ Ik moest gewoon weten wie dit zo netjes had verzorgd.”

Goede bezorgservice maakt het verschil

"Zelf hebben we een webshop in decoratiematerialen www.adcwebshop.nl. Als online ondernemers staan wij ook voor de uitdaging dat we moeten concurreren tegen de grotere webshops die allemaal ‘voor 23.59 uur besteld, morgen in huis’ beloven. In die ontwikkeling moeten wij op de een of andere manier ook mee, willen we geen klanten verliezen. Door de super ervaring met Trunkrs, dacht ik: 'misschien is dit ook wel iets voor ons.' Vooral hun manier van communiceren vond ik heel prettig. Ook vind ik het reuze handig om te kunnen chatten met Trunkrs klantenservice als het tijdstip van bezorging je onverhoopt toch niet uitkomt. Nadat ik op de verpakking het mailadres van Trunkrs had gevonden, heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag wat zij voor onze klanten zouden kunnen betekenen. Daar werd snel op gereageerd en een paar dagen later kwam er iemand van Trunkrs bij ons op de zaak om alle mogelijkheden met ons te bespreken. Hij dacht echt met ons mee, over hoe wij onze klanten een plezierige winkelervaring kunnen bieden. We wisten direct: dit willen wij ook. Vanaf augustus gaan we zelf ook gebruik maken van de bezorgservice van Trunkrs. Natuurlijk, als webshop ondernemer is je product het belangrijkst. Dat moet gewoon goed zijn. Maar daarnaast vind ik de ervaring eromheen ook belangrijk. En als je product dan snel geleverd kan worden én de communicatie verloopt soepel, én de beloofde bezorgtijden worden waargemaakt, dan kunnen veel ondernemers daarmee nog het verschil maken denk ik.”

Ook het verschil maken?

Wil jij ook meer recensies van super tevreden klanten? Kijk dan eens op onze website of bel ons. Dan kijken we samen wat we voor jouw klanten kunnen doen.

Astrid Zijlmans